PHOTOSHOOT & UPDATED CHUBBY BUNNY

lol DSC_0467 DSC_0531 DSC_0680 DSC_0565 DSC_0499 DSC_0616 DSC_0473 DSC_0564 DSC_0698
Mooi! Tässä ois kuvia perjantailta, näin pitkästä aikaa Ninniä, kun nykyään nähään niin vähän ku ollaan koulussakin eri luokilla ja arkena meinaa olla nii kiirettä:/ Käytiin napsimassa vähän kuvia ja tehtiin kaks haastevideota, joista ensimmäinen on tossa alapuolella! Tänään käytiin syömässä kiinalaisessa tyttöjen kanssa ja oli kyl hirmu kiva nähä kaikkia. Eksyttiin myös vähäks aikaa jäähallille katteleen peliä. Kävin siitä sit nopeesti ostamassa mulle hiusvärin, meikkivoiteen, puhdistusgeelin ja kosteusvoiteen ja kotona värjäsinki mun juurikasvun ja vähä lisää raitoja. Onneks ei tarvinnu tehä juurikaan mitää latvoille ku tuntuu et toi vaalentaminen kuivattaa tosi paljon mun hiuksia. Toisaalta se on aina ollu iha hyvä mulle värjäille tasasin väliajoin niin ei rasvotu niin helposti tukka:-) Ens viikolla musta saattaa kuulua vähemmän sillä mun pitäs ruveta valmistautuu koeviikkoon pikkuhiljaa et älkää ihmetelkö jos oon hetkeen vähä hiljasempi täällä. Mun kuulumisia kannattaaki seurailla instassa @veerram kun sinne ehin useemmin päivitteleen:-)

4 kommenttia:

  1. Anonyymi15.9.14

    Miksei teistä jompi kumpi vaihtanu luokkaa sillee että oisitte samalla luokalla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei siihe ois ollu mitää syytä:-D meil o kummiski muita kavereita omal luokal ja sen oman luokan kans ei kuitenkaa kuljeta ku se eka vuosi nii ei siihe ollu mitää tarvetta:)

      Poista
  2. Aivan ihana toi kauluspaita! Mistä ostettu? :)

    VastaaPoista


Ninni & Veera 16v, Raahe,
Veeran kamera/Nikon D5100
Veeran objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
Ninnin kamera/Canon eos 600D
Ninnin objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
kuvanmuokkaus/picasa, photoscape, picmonkey
videoiden editointi/windows liven elokuvatyökalu/CyberLink PowerDirector
+Ossi on tanskalaisruotsalainen pihakoira

Rock On