KAKS KUKKATOPPII

lololololooloololoo PEPLUM-TOPPI CHOIESILTA KLIKlollolo TOPPI CHOIESILTA toi väri oli näköjää loppuunmyyty mut tota samaa on viel muis väreis eli KLIK & KLIK

Tajuttii yks päivä et oon jättäny esittelemättä mun pari blogiyhteistyön kautta saamaa paitaa, joten tulin pikasesti heittään noi parit kuvat mis ne näkyyki. Noitten toimituksen kans oli aika paljo ongelmia, josta saamme kiittää ERITTÄIN näppärästi toiminutta pattijoen postia (huomatkaa sarkasmi...) Ja syy miks oon unohtanu esitellä nää paiat johtuu samasta syystä kun se et en oo muutenkaa postaillu,  eli jostain nettiongelmasta meillä. Joko se toimii helvetin hitaasti tai sitte ei ollenkaa, joten voitte kuvitella ettei sillo html-koodie ymyms kans tappelu oikee innosta. Jokatapaukses tykkään siis paljon kummastaki noista topeista hirmusesti ja mua ärsyttää ku tulee kylmät kelit nii noita ei hirveenä voi käyttää.

Vielä kaks koetta jälellä tästä koeviikosta ja iskä käyttiki mua ja Noraa tänää jameralla ostaa kirjoja ens kurssille. Huomena mulla ois kans vaihteeks tosi kiva päivä tulos nimittäi ollaa menos päiväreissulle Haaparantaa tyttöje kans ja tarkotuksena ois käyä Rajallalla, Ikeas ja tietty myös Candy worldis. Jos löyän sieltä jotai kivaa nii voisin varmaa esitellä ne täälä teille! Mut nyt jatkan datailuu ja tarkotus ois siivota huone viel tänää jote moikkaaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Ninni & Veera 16v, Raahe,
Veeran kamera/Nikon D5100
Veeran objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
Ninnin kamera/Canon eos 600D
Ninnin objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
kuvanmuokkaus/picasa, photoscape, picmonkey
videoiden editointi/windows liven elokuvatyökalu/CyberLink PowerDirector
+Ossi on tanskalaisruotsalainen pihakoira

Rock On