HELLO JULY, PLEASE BE AWESOME

MUN UUSI VAUVA!♥♥♥EILISEN AAMUPALA MUMSFLOWERMUN UUET LEMPPARIKARKITSOKOS EMOTIONESIMAKUU TULEVAST
Netti on taas vaihteeks ihan järjettömän hitaana joten nyt en hirveetä stoorii kirjota. Pikaset selitykset vaa noille kuville. Eli niinku ekasta kuvasta huomata saattaa, oon nyt kotiuttanu mun vaavin ja nytkin kirjotan tätä tekstiä ihan mielissään tällä rakkaudella! ♥ Tää on siis Samsung ativ book2 ja tähän asti oon ainakin tykännyt paljon. Alkuu oli vähä säätämistä tän Windows8 käyttöjärjestelmän kans mut kyl tää tästä alkaa jo luonnistuu. Toises kuvas komeilee mun eilinen aamupala ah oli ihana keretä laittaa kerranki tollanen kunnon aamupala eikä vetää vaa kiirees jukurttii ja hyväl tuuril myös pikapuuroo niinku suunillee joka aamu. Mun työt on siis nyt ohi jos ei lasketa niitä muutamaa vuoroa loppukuussa. Jotai niin täydellistä ku voi kerranki nukkuu pitkään! Seuraava kuva on mökiltä, jossa oltiin lauantaina viettämäs vaarin synttäreitä, grillattii ja käytiin uimassa rannalla ei oikeestaa mitää sen kummempaa. Neljäntee ja viientee kuvaa ei hirveesti oo mitää lisättävää, noi karkit oon ostanu Kreetalta ja voi mun ilmettä ku löysin nuo! Olin luullut jo syöneeni kaikki mun sieltä ostamat herkut. Noi muut taas oon mun eilisen löytöjä, kun käytiin Ylivieskassa Sokos Emotionilla. Mentiin siis käymään mun mummon luona ja sitten mun serkun lasten 3- ja 5 vuotis synttäreil nii se sattu olemaan matkan varrella. Tänään latasin Kreetan kuvat nyt tälle mun omallekkin koneelle ja alottelin vähän muokkaamaan niitä, enkä tietenkää voinu vastustaa kiusausta laittaa tännekkin vähän esimakua. Oon hirmu pahoillani ku ne ny venähti näinki pitkää, mutta kohta alkaa tapahtua! :D 

20 kommenttia:

  1. Anonyymi1.7.13

    Rakastan teidän blogin ulkoasua! :) minkä kokoset nää teidän kuvat ovat? siis esim. 200x600 ? saanko tarkan mitan, ku nää on just täydellisen kokosii nää teidän kuvat! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi kiitti kovasti! :) Vaakasuuntaa nää on ainaki sen 800 ja se pysty ny vähä vaihtelee sen mukaa onks sitä kuvaa rajattu tai onks se vaikka kollaasi mut siis mulla ainaki yleensä 534 (-:

      Poista
  2. Anonyymi1.7.13

    voiei ! teijän blogi on niin ihana ! ja noi kuvat on niin kirkkaan tai tollasen näkösiä, mikä kamera sulla on? noh, silti rakastan teijän blogii !

    voitko käyä vastaamassa kyselyyn ja pliis liittyy mun blogiin? ;)

    http://emmiiilovesyou.blogspot.fi/2013/07/45-videoo.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaw kiitti paljon! Mulla on Canon eos 600d (-: ja voin mä käyä kattoo

      Poista
  3. Nää kuvat on niin ihania!
    Oon itekki harkinnu että ostaisin ton koneen:)

    http://myddirection.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! ja tän tähän asti näkemäni perusteel voin kyllä suositella (-:

      Poista
  4. Anonyymi2.7.13

    Ihania kuvia!! :) Millä teit noi sydämmet tohon tokavikaan kuvaan? :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi2.7.13

    millä muokkasit ton tokvikakuvan noi sydämmet ja tekstit

    VastaaPoista
  6. heeii ite oon katellu samanlaista läppärii nii onks siin moviemaker :o ku ois hyvä jos siin ois valmiina joku videomuokkausohjelma (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täs on ainaki windows liven elokuvatyökalu (:

      Poista
  7. Anonyymi2.7.13

    sulla ja veeralla on ihana blogi, ehdotomasti yks mun lemppareist! :-) ♥ kummatki muutenki tosi nättei ;)

    VastaaPoista
  8. Anonyymi3.7.13

    Te olitte telkkarissa! Joku vapaapalokuntajuttu.....:D

    VastaaPoista
  9. Anonyymi4.7.13

    miksette vastaa näihin kysymyksiin taisiis kommentteihin?! :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuaa sori, mä oon vihdoin kunnon kesälomalla ja työt loppu nii oon nähny nyt enemmä kavereita enkä oo koneellakaan käynyt kun viimeksi tätä postausta tehdessä nii unohin koko asian! Kiitti ku muistutit nyt on vastattu jokaseen (-:

      Poista
  10. Anonyymi18.7.13

    miten noi hinnat on muokattu tohon ja millä :)?

    VastaaPoista
  11. Voi ei oon huono selittämään :D Ne on tehty siis Picmonkeylla ja tein ne silleen et laitoin sellasia "tarroja" joitka sitten tein tollasiksi läpinäkyviksi lisäämällä "fadea" niihin ja sitten vaan kirjotin ton tekstin päälle (-:

    VastaaPoista


Ninni & Veera 16v, Raahe,
Veeran kamera/Nikon D5100
Veeran objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
Ninnin kamera/Canon eos 600D
Ninnin objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
kuvanmuokkaus/picasa, photoscape, picmonkey
videoiden editointi/windows liven elokuvatyökalu/CyberLink PowerDirector
+Ossi on tanskalaisruotsalainen pihakoira

Rock On