keep calm and hey, where's Perry

IMG_7554Oon tajunnu just et mun lenkkarit on oikeestaan ihan täydelliset... kevyet juostessa, sopii täydellisesti jalkaan ja ihanan värisetki vielä! :D♥IMG_7562IMG_2416IMG_7490IMG_7553IMG_7577IMG_7572 Jeah, kouluviikosta ja huoneen siivouksesta selvitty! Kaikkien niiden tavaroiden alta paljastu jopa ihan kiva huonen hehheh voisin tehä huonepostauksen täs lähiaikoina ennen ku kerkeen saaha huoneen taas siihen mun perus pyörremyrskytilaan. Ja pakko mainita oon niiin ilonen, koska saan pian uuen kännykän! Tää mun nykynen on ollut mulla jotai 4-5 vuotta ja jotai puolet siitä ajasta se on ollu ihan sekasi. :D Ostan luultavasti Samsung Galaxy S3 minin. En malta oottaa sitä hetkeä kun saan sen! <3

12 kommenttia:

  1. Anonyymi26.1.13

    Oot jotenki erityisen nätin näkönen tossa viidennessä kuvassa(: ! Et yleensä hymyile suu kiinni, mut oot hirmukaunis jos hymyilet suu kiinni(; Kummatki hymyt on tosi nättei(: !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos! (: ite tykkään hymyillä enemmä suu auki, ku musta tuntuu et sillon ku hymyilen suu kii nii näytän vaa tosi muikeelta:D

      Poista
    2. Anonyymi26.1.13

      hehe:D et näytä:D !

      Poista
    3. mä katoin samaa, ihana hymy ja ihana blogi :-)
      http://vimmunblog.blogspot.fi/

      Poista
    4. kiitti paljon (:

      Poista
  2. Anonyymi26.1.13

    Heei, kivoja kuvia Ninni ! :) Vooi ku toi kissa on sulone;) Äää, oon käyny tänää kattomassa miljoona kertaa, että ootteko postannu ja vihdoin postasit:) Pelastit mun päivän !:D

    VastaaPoista
  3. Hei teillä on tosi tosi kiva blogi! Liityin kyllä lukijaks :-) Käykääs liittyy/kurkkaa?! :-) > http://moijohanna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooi kiitos paljon ! (: joo meen kattomaa

      Poista
  4. Anonyymi6.3.13

    voi oot nii söpö pikkunen ! :3

    VastaaPoista


Ninni & Veera 16v, Raahe,
Veeran kamera/Nikon D5100
Veeran objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
Ninnin kamera/Canon eos 600D
Ninnin objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
kuvanmuokkaus/picasa, photoscape, picmonkey
videoiden editointi/windows liven elokuvatyökalu/CyberLink PowerDirector
+Ossi on tanskalaisruotsalainen pihakoira

Rock On