turkki part 3

DSCN0442 m (2) mmmmmmmm (2) mmmm (3) DSCN0434 DSCN0420 DSCN0435 DSCN0419 DSCN0418 DSCN0413 DSCN0412 DSCN0400 DSCN0411 DSCN0388DSCN0398  DSCN0384
Jees, eli kolmantena päivänä me mentiin vesipuistoon:) Oli kyl tosi kiva paikka, siel oli ihana ottaa aurinkoa ja vesi oli sopivan viileetä. Mun lempivesiliukumäki oli "Black Hole", joka näkyy tossa vikassakin kuvassa taustalla. Sinne mentiin tuollaseen putkeen, ja liuttiin tohon ympyrään, josta sitten pyörittiin ja tiputtiin sitten altaaseen.

Vielä äkkiä kuulumisia! Ensinnäkin mut on valittu meidän kouluun Versoksi, eli joksikin vertaissovittelijaksi:D Kuulin siitä toissapäivänä liikkatunnilla, enkä oikeesti tajua mikä musta tekee sellasen sovittelijatyypin, koska oon sillee aika ujo uusien ihmisten seurassa ja en oo _todellakaan_ mikää sanavalmis ihminen, vaan änkytän ja meen sekasin sanoissa enkä ikinä osaa sanoo mitään järkevää:D Me niinku autetaan sopimaan joitain muitten oppilaitten ongelmia, en vielä itsekkään oikeen tajua tätä, kun en oo päässyt siihen koulutukseen kun olin pois. 
Koulun jälkeen menin sit käymään lääkärissä, sillä epäiltiin et mulla on korvatulehdus, mut ei mul vissiin onneks oo. Meen sit perjantaina kuitenki käymää uuelleen. Lääkärin jälkeen kävin Kesportissa ja ostin uuen uimapuvun, koska vanha on ihan löystyny. ostettiin se siis siks, et huomenna on koulussa uimahyppyjä ja vesipelejä ja en enää kehtaa käyttää sitä vanhaa uikkarii... Ja oon tosi innoissaan, koska en oo päässyt uimaan pitkään aikaan ja tykkään kaikesta tollasesta, jihuu:)
Voi apua kuinka paljon asiaa mulla on... Mut piti viel kertoo et oon siksikin tosi mielissään et oon kerrankin voittanu jotain!!! Siis mä, joka en ikinä voita mitään ja jolla on niin paska tuuri et... Mut siis voitin Demin Urhea-kilpailun ja sain Iphone-kuoret ja avaimenperän:D Tää olikin hirveen hyödyllinen voitto koska en ees omista Iphonea. Mää silti osallistun kaikkiin tollasiin kisoihin. Ja onhan se ihan kiva herätä ja hakee postilaatikolta paketti, sai ainaki aamun alkamaan hyvin.

Joo mut nyt meen kuvaileen Ninnin kans, moi! Postailen heti kun saan muokattuu loput kuvat ja on aikaa:)

5 kommenttia:

  1. ihania kuvia kyllä mullekki kelpais ;)

    VastaaPoista
  2. Hei!

    Blogistasi tehty esittely on valmis ja löydettävissä täältä! Suosittelen tarkistamaan esittelyn vielä virheiden ja täydennysten varalta. Ihanaa syksyä!

    # Helmi (jokonappaa.blogspot.fi)

    VastaaPoista


Ninni & Veera 16v, Raahe,
Veeran kamera/Nikon D5100
Veeran objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
Ninnin kamera/Canon eos 600D
Ninnin objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
kuvanmuokkaus/picasa, photoscape, picmonkey
videoiden editointi/windows liven elokuvatyökalu/CyberLink PowerDirector
+Ossi on tanskalaisruotsalainen pihakoira

Rock On