powerpark

TYPHOOOON MÄ JA HATTARA B&J heheh
Hehee olin mun pikkuveljen ja äitin kans Powerparkissa ehkä viikko sitten, ja tässä ois kuvia joita äiskä napsi sen puhelimella, ku mulla ei oo vieläkään kameraa:( Tää postaus on nyt tosiaan vähän myöhässä, mut ei oo oikeen ollut fiilistä. Eipä siinä et iha kiva reissu, söin hattaraa ja poppareita ja pyörin monta tuntia laitteissa :)

Mun kasiluokka on alkanut ihan hyvin. Mulla ei oo vaan oikee mitäåä innostusta tehä mitää koulun eteen ja ahistaa et ens viikolla alkaa normaalin mittaset päivät ja koko kouluvuosi on vielä edessä. Silti on ihan kiva nähä kavereita ja kaikkia meidän luokkalaisia ja muita. Eilen me tosiaan välitunnil keksittiin Empun, Jonnan, Hannan ja Ninnin kans et mennään illalla veneilemään ja niin me sit mentiin! Tehdään siitä varmaan postaus myöhemmin:)

Heei ja sit viel yks juttu mikä pitää kertoo, niin lähen ihan just Vaasaan SM-kisoihin:) Oon jännittänyt ihan kauheen paljon, en oo oikeesti varmaa koskaan jännittänyt niin paljoo!:s Tuntuu ihan ASDFGHJKLÖÄÄÄ! Ja mua jännittää vieläkin, mut eiköhän ne kisat mee ihan hyvin, ja jännityshä vaa kuuluu asiaa. Lajeina mulla on T14 seiväshyppy ja 80m aj! Tosi kiva nähdä kaikkia tyyppejä siellä, ja mua saa tietty tulla moikkaa jos näkee siel:) Mää kirjoittelen sit lisää ens viikolla!:-) 

4 kommenttia:

  1. Anonyymi16.8.12

    Itekki tässä Vaasaan menossa, t15 keihäs ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noniin, jospa vaikka sit nähää siel:D onnee kisoihi!:)

      Poista
  2. onnee sm-kisoihi! :) ehkä törmätään taas :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ja samoin!:) joo toivottavasti nähää!:-)

      Poista


Ninni & Veera 16v, Raahe,
Veeran kamera/Nikon D5100
Veeran objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
Ninnin kamera/Canon eos 600D
Ninnin objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
kuvanmuokkaus/picasa, photoscape, picmonkey
videoiden editointi/windows liven elokuvatyökalu/CyberLink PowerDirector
+Ossi on tanskalaisruotsalainen pihakoira

Rock On