lomalla viimeinkin, voin ottaa iisimmin

peace & loveeee
Luin varmaan koko viikon postauksia, missä hehkutetaan aurinkoa ja helteitä ja kesää. Siis aivan ihania postauksiahan ne on, mut voitte kuvitella kuinka kateellinen oon ollut kun itse joudun vetään takit ja hupparit päällä! Täällä nimittäin ei oo ollut mitenkään erityisen lämmin, paitsi eilen, kun mää pystyin jo ottamaan aurinkoa meidän pihalla. Ekaa kertaa tuli sellanen fiilis, että kesä on tulossa. Sen lisäksi mun kasvot on jo vähän päivettynyt. Se huono puoli siinä vaan on, että ne meinaa punertaa, vaikken oo onneks palanut :)


Eilen kävin myös mun osalta kauden ekoissa yleisurheilukisoissa täällä Raahessa. Hyppäsin seivästä ja juoksin 200m aidat. Oon tosi tyytyväinen itseeni, ja kisakausi alkoi hyvin. Mulla tulee olemaan luultavasti tosi paljon reenejä ja kisoja kesällä, mut ei se silti haittaa. Musta on vaan kivaa käydä reeneissä ja kisoissa, kunhan on vaan tarpeeks vapaa-aikaakin, ettei tarvi koko kesää viettää kentällä.
jalatmickey mouse

Aatelkaa enää viikko koulua! Toivottavasti ens viikko meni oikein oikein nopeesti. Ja keskiviikkona mää täytän viimeinkin 14v, oonpas vanha :-------)

Meillä oli alkuviikosta vikat kokeet. Ne meni ihan hyvin mun osalta. Mahtavaa silti ajatella et ei oo enää kokeita, eikä tarvi lukea eikä stressata niistä koko kesänä! Muuten mun koulumenestys on varmaan vaan laskenut syksystä, et saa nähä millasia numeroita löytyy todistuksesta. Aiotteko te laittaa kevätjuhlaan mekkoja tms? Itse en usko et laitan, ehkä etin vaan jotain vähän tavallista hienompaa. En oo oikeestaan yhtään varma, mun pitäis varmaan ruveta miettimään vähän. 
bon jour vaa sullekkivihaan sanaa conssi, neo converset
Hehee ja  ihan pakko ilmoittaa et yhtenä päivänä pidin taas yksinäni Above All That Is Random- maratonin! Ne on siis Christinan ja Sarahin autotune-biisejä ja aivan superihania! CHECK OUT! -> ykkönenkakone,  kolmonenelone ja vitone!!! Ollaan tehty Ninnin kans myös cover tosta vitosesta ja se löytyy täältä! :----)

Sit oon jo ihan fiiliksissä katellut kivoja kesävaatteita. Haluisin ainakin jotkut kivanvärisen Vanssit, ja kivat farkkushortsit. Löysinkin onneksi ne vaaleat farkkushortsit, mut ois kiva löytää vielä sellaset korkeavyötäröisetkin. Mulla ei oo vaan tullut sopivankokosia vastaan. Sit mun mielestä sellaiset kesäiset jump suitit on ihania, mut en tiiä sit sopisko mulle :D
cokistaa
mun rakas koiravauveli!
Ossi ei nauti ollenkaan kun yritin ottaa sen kans weppi-kuvia! Ja toivottavasti tykkäsitte kun päätin kerrankin kirjotella kunnolla. Tietääki joku miten noi tekstin reunat saa tasattua samalle tasolle noitten kuvien reunojen kanssa? :)


Kiitos 126 lukijaa! <3

7 kommenttia:

  1. Anonyymi25.5.12

    paljo oli aikas 200m aidois :)? ja harjotteleks niinku omatoimisesti vai jossai porukas vai miten :))

    VastaaPoista
  2. Anonyymi25.5.12

    voisitteko tehä jostain toisestakin videosta tollasen coverin?:) ihanat farkkushostsit<3, mistä ne on ostettu, vai onko jostai farkuista leikatut?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo musta sellanen cover ois tosi kiva ja mää voisin tehdä jos saan houkuteltua ninnin mukaan :D ja kiitos, farkkushortsit on seppälästä :)

      Poista
  3. pyydettiin tiian kans teitä kaveriks fb ku bongattii teijät vahingos :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo huomasin ja hyväksyin! :----)

      Poista
  4. Toi biisi on niin paras! Ihania noi rannekorut :)

    http://www.ellataimi.blogspot.com/

    VastaaPoista


Ninni & Veera 16v, Raahe,
Veeran kamera/Nikon D5100
Veeran objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
Ninnin kamera/Canon eos 600D
Ninnin objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
kuvanmuokkaus/picasa, photoscape, picmonkey
videoiden editointi/windows liven elokuvatyökalu/CyberLink PowerDirector
+Ossi on tanskalaisruotsalainen pihakoira

Rock On