THINGS I LIKE & DON'T LIKE RIGHT NOW

DSC_0427 mä-horzTykkään kun voin avata aamuisin mun Kinder-joulukalenterin, kun oon saanut kaiuttimet mun läppäriin ja voin kuunnella isolla musiikkia ja sika hyvälaatusesti kans, kun oon saanut ihan jees numeroita kokeista,  kun oon uudistanut mun seinällä olevan valokuvaseinän ja voin aina välillä jäädä tuijottelemaan sitä ja muistelemaan kivoja hetkiä, kun saatan ehkä päästä kesäkuussa Miley Cyruksen konserttiin ja haluisin sinne niin paljon, kun oon ehtinyt syyä kunnon aamupalan ja koulussa ei tuu nälkä ennen ruokaa, kun mun huoneessa tuoksuu kivalle tuoksukynttilän takia, kun oon ottanut mun paksun laskettelutakin käyttöön ja ulkona ei tuu enää kylmä, kun kaikkialla on jouluvaloja, kun salin jälkee on kivan väsy olo, kun sattuu heräämään liian aikaisin ja kattoo kelloo ja huomaa et aaaaah voin nukkuu viel pari tuntii, kun lomaan on enää reilu viikko iha huippuu, kun mun hiuksissa ei oo enää kaksihaaraisia ku oon lopettanu suoristamisen melkee kokonaa ja suojaan mun hiukset pyyhkeel ku meen saunaa (ku aiemmin mun hiukset oli kuulemma kärähtäny ku kävin siel hoitoaine pääs, mut empä tajunnu sitä ite), kun perjantain mul ei oo koulua ja kun pääsen jouluna laskettelee pyhälle halleluuja sitä on ollu ikävä!!DSC_0436 benjerryEn tykkää kun oon nii paska keksimään joululahjoja kenellekkään, kun kengät kastuu kun kävelee kouluun, kun aamulla kävelee vessaan ja kattoo peiliin ja peilistä kattelee takasi riivattua majavaa muistuttava otus, kun joka päivä on koe mut mihinkää ei sit jaksanu panostaa, kun mulle kikkaa vaa ulkomaalaiset kenen kaa ei jaksa puhuu / 10v pojat joiden itsetunto on väääähän liian korkeella tai jokku random pervot poikkeuksia lukuun ottamatta, kun oon hukannu mun sims-levyn (älkää tuomikko sitä o kiva pelata ku on tylsää),  kun täälä ei ehi kuvata ikinä ku ainoo aika millo näkkee nennäänsä pidemmälle on sillo ku istuu koulusa, kun mul on viikonloppuna taas kisat ja jännittää vähäsen vaik en ees tiiä miks,  kun talvisin kaikki hedelmät ja marjat maistuu paljo pahemmalta kun kesäl, kun illalla ei tuu uni ja aamul ei vaa pysty nousee ku sänky on nii lämmin ja pehmee ja kun meidän koulun liikkasalis on hometta, kun meinaan myöhästyy koulust sen takii ku etin mun kuulokkeita tai selvittelen niitä solmuja (miten niitä solmuja voi tulla nii miljoonasti vaik niit ei ees käyttäs?!?)  niistä tai kun ainaku teen jotain tosi tosi noloa, mun takana sattuu olemaan joku random tyyppi joka kattoo sellasel mitähän vittua - ilmeellä mua. DSC_0421
lol-horz
Että sellasta, ny meen selailee vaa varmaa tumblria ja chillaa vaa, jos vaik illalla jaksas lukee vähä äikkää, heippaa :-)

16 kommenttia:

  1. Anonyymi11.12.13

    Ihanii kuvii ja oot niin kaunis ♥♥♥♥

    VastaaPoista
  2. Kivat kuvat taas! Ja hei tosi kiva vähän erilainen postaus, tykkäsin =)

    VastaaPoista
  3. Onko teillä jackrussellinterrieri?

    VastaaPoista
  4. Anonyymi12.12.13

    Mikä puhelin? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kui mun puhelin liittyy ny mihinkää whaat? mut mul on s2 plus

      Poista
  5. Anonyymi13.12.13

    riivattu majava........:D et iha. sairaan kiva postaus ja tää blogi on vaa nii ihanan piristävä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pahimpina aamuina oon:-D ja voi kiitti tosi tosi paljon! :-)

      Poista
  6. ihana postaus!! ♥

    VastaaPoista
  7. kiitti paljon! :-)

    VastaaPoista
  8. Anonyymi15.12.13

    oih <3 ihana tää teijän joulukalenteri! :* millon seuraava luukku?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah ei tää oo mikää joulukalenteri, me vaa postaillaa iha normaalisti:) mut kiitti silti:-D

      Poista


Ninni & Veera 16v, Raahe,
Veeran kamera/Nikon D5100
Veeran objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
Ninnin kamera/Canon eos 600D
Ninnin objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
kuvanmuokkaus/picasa, photoscape, picmonkey
videoiden editointi/windows liven elokuvatyökalu/CyberLink PowerDirector
+Ossi on tanskalaisruotsalainen pihakoira

Rock On