SM-KISAT 2013


DSC_0126 DSC_0060 DSC_0054 sm2013 DSC_0146 DSC_0056 DSC_0163 Moikka! Eilen vihdoin kotiuduin Orimattilasta ja tän vuoden kisat meni kyl iha jees:-) Täältä Raahesta menee sellanen 6h ajaa Lahteen & Orimattilaan joten me lähdettiin jo torstaina ajamaan. Perjantaina mulla oli siis seiväs. 14-vuotiaitten kisa venyi ja sen takia meidän kisa myöhästyi ja jouduttiin melkein tunti vaan oottelemaan callingissa. Sit kisa alkoi mutta meitä oli tosiaan tosi paljon hyppääjiä että pari tuntia jouduin määkin oottelemaan ennen kuin pääsin alottamaan omaa kisaa. Ekat hypyt oli hyviä ja vähä ehkä harmittaa et oisin kyl voinu alottaa korkeemmaltakin, mut ihan hyvä ottaa varman päälle SM-kisoissa:-) 305 meni vielä kolmannella yli ja sit nostin suoraan 315 mikä ois ollu mun enkka. Se ei sit enää menny yli vaik ihan hyviä yrityksiä kyllä tuli. Jäi kyllä ärsyttämään ku ois ollu nii kiva päästä se yli mut kannatti ainaki yrittää. Olin sit loppujen lopuks 7. Oli kuiteski iha onnistunut kisa ja ihan hirveen kiva nähä kaikkia kavereita siellä!:-)

Lauantaina mulla oli välipäivä ja se tuli iha tarpeesee:-D Sen verran nääs väsytti toi seiväskisa, se nimittäi loppujen lopuks kesti yli 4 tuntia... Käytiin sit Karismassa shoppailemassa. Ite en ostanut sieltä muuta kuin H&M:ltä harmaan perushupparin. Oli kiva kattella sillon kisoja ja tällästa. Sunnuntain mulla oli sit heti aamusta kolmiloikka. Sain yllättävän helposti herättyä jo ennen kuutta aamulenkille ja syömään, en ois musta kyl uskonu:-D Ennen kasia oli calling ja mentiin siittä tekee harkkahyppyjä hyppypaikalle. Mulla löyty onneks heti merkki eikä sitä tarttenu hakee juuri ollenkaan. Kisas mua jännitti ihan sikana eka hyppy mut se meni kuiteskin tosi hyvin sillä loikkasin heti ekal mun ennätyksen 11.34! Oli kyl huippu jatkaa siitä kisaa, vaik en enää siit saanukkaa parannettua. Pääsin kolmantena finaaliin ja olin ihan ihmeissään, sillä mulla oli vissiin kisan 8. paras tulos ennen sitä. Finaalissa kuitenkin kaks hyppääjää veti mun eelle ja vähän harmitti kyl kun mitali meni sit ohi suun mut kuiteskin SM 5. ja uus enkka oli iha jees, kun en oikeestaan reenaa kuin seivästä:-)

ps kuvien laatu ei oo mitää päätä huimaavaa, koska mun putki ei oikee riittänyt sinne kentälle asti joten jouduin vähä rajailemaan näitä kuvia jälkikäteen et sais paremmin selvää:( pitäis alkaa säästämään johonkin zoom-objektiiviin et sais sit vähä parempia urheilukuvia kauempaakin. Mut toivottavasti tykkäsitte välil tällasesta yu-postauksesta!

10 kommenttia:

  1. Hei onnee hyvistä kisoista!

    VastaaPoista
  2. Haha jännält tuntuu kattoo noit kuvii ku ite asun täällä ja liikkatuntei pidetty tuol kentällä :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa hahah:-D tää oli mul jo toka kerta ku olin kisaamas tuol:-)

      Poista
  3. Anonyymi28.8.13

    heei lisää näitä yu-postauksia!:) tykkään muutenki tästä teidän blogista(:!! tälläne info että meiä koulusta oli sielä sm-kisoissa pari tyyppiä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva ku tykkäät! koitan tehä aina välil:) ja aijjaa okei:-D

      Poista
  4. Anonyymi28.8.13

    teijän blogi on ihan huippu! tykkään kovasti :) haha miun yks kaveri oli vissii tuolla kans jos oikeen ymmärsin:D

    VastaaPoista


Ninni & Veera 16v, Raahe,
Veeran kamera/Nikon D5100
Veeran objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
Ninnin kamera/Canon eos 600D
Ninnin objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
kuvanmuokkaus/picasa, photoscape, picmonkey
videoiden editointi/windows liven elokuvatyökalu/CyberLink PowerDirector
+Ossi on tanskalaisruotsalainen pihakoira

Rock On