VERY LONG TIME NO SEE

BENJERRYPERUS IHKU HAIRIKUVA VIIRU KORTTI MERI Bongatkaa mun ja Veeran kauhee seiskaluokan kaverikuva, ollaa muututtu aika paljo :DJUMP VICTORIA'S SECRET RIPPIPUKU
 mitä tykkäätte mun rippipuvusta? (-:

Jokanen on varmasti huomannut, että mua ei oo täällä blogin puolella viimeaikoina näkynyt ja itekkin kun ajattelen en edes muista millon oisin viimeks klikannut luo uusi teksti-nappia. Yleensä nää mun pidemmät postaustauot menee ihan oman laiskuuden piikkiin mutta tällä kertaa mulla on jopa järkevä selitys mun hiljaiseloon! Eli tämänkin varmasti moni tiesi, että olin kesäloman ekan viikon ulkomailla joten sinne vierähti mun eka viikko kesäkuusta. Toisella viikolla kun tulin kotiin niin mun kesätyöt alko ja on siitä asti pitänyt mun päivät tosi kiireisinä. Oon siis töissä meijän yu-seuralle ja vedän kesäkuun yleisurheilukouluja niin 3-vuotiaille kun yli kymmenen vuotiaillekkin lapsille. Se on musta ihan mahtava kesätyö ja oon siellä kyllä paljon mielummin kun tyyliin hautuumaalla rikkaruohoja nyppimässä. Ja varsinkin ne pienet on tosi sulosia ja oonki saanu monta pikku fania niinku voitte varmaan kuvitellakki. :D Sitten siihen työn miinuspuoleen, lähen kentälle kotoo suunillee vartin yli yheksän aamulla ja tuun vasta kaheksan jälkeen illalla, koska usein mulla on töiden päälle vielä omatkin reenit. Elikkä siellä menee melkeempä koko päivä ja nyt tän kesäkuun periaatteesa asun kentällä. (Wilman kans ollaa aateltu et voitas pystyttää teltta kentän reunaa ja asuu siel kesä nii päästäs helpommal :D) Yleensä päivän päätteeks oon vaan ihan kamalan väsynyt enkä jaksa tehä enää mitään ja meen nukkumaan aina joskus ysiltä ja sen noin tunnin kun oon kotona ennen nukahtamista niin katon puolkuolleena tv:tä ja suunnittelen seuraavan päivän reenejä. Oikeestaan nytkin mun pitäs olla suunittelemassa huomiselle kolmiloikka reenejä. Eikö kuulostakki ihanan rentouttavalta mun kesäkuu? Toivon että ymmärrätte nyt ettei mulla oo yksinkertasesti ollut aikaa räpsiä kuvia ja tulla postaamaan. Ja meillähän oli tosiaan myös se konfirmaatio viikko sitten. Selviydyin siitä kohtuullisesti enkä kompastunut mistä oon ylpeä koska oon 100% tennarityttö ja pelkäsin korkkareilla kävelyä kun kaikki huomio oli kiinnitetty meihin konfirmoitaviin. Juhlatkin meni ihan kivasti, söin hirmusesti kaikkee hyvää ja sain paljon rahaa joista reilusti puolet laitonki äskön palamaan kun tilasin vihdoin sen ikioman läppärin ja lisäks uuen objektiivin jeejee en malta oottaa että ne tulee! (-: Ja sanompa vielä että vietin juhannuksen ihan rauhassa perheen kanssa mökillä saunoen, grillaillen ja muuten vaa riippumatos loikoillen. Eilen kuiteski mun tylsä kotipäivä muuttu hetkes mun tän astisen kesäloman parhaimmista päivistä, kun Veera kutsui mut niien mökille yöksi. Tottakai menin ja oli tosi hauskaa uida, ottaa aurinkoa, käydä jätskillä, leikkiä Ossin kans, nukkua sellasessa huvimajassa, mennä kuvailemaan auringonlaskua( josta ei tullu kyllä oikeen mitään hyttysten takia), kuunnella hyvää musiikkia, jutella vaan kaikesta ja nauraa vatsalihakset kipeiksi. Huomenna taas paluu arkeen ja töihin seuraavaa postausta tulee luultavasti sitten kun oon saanut sen mun läppärin+ lomapostauksien teon alotan kun mulla ei oo enää kesätöitä eli viikon päästä. Nyt meen suunitteleen nopsaa ne reenit ja herkuttelen valkosuklaa Oreoilla, adios! (-:

21 kommenttia:

  1. Anonyymi24.6.13

    Oli kiva kuulla syy sille, mikset oo postaillu! :-) En kyl ihmettele yhtään, mäki oisin iltasin ihan puhki työn ja treenien jälkeen! Ja en malta oottaa matkapostauksii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja musta on kiva kuulla et joku on jaksanut lukee ton mun stoorin! :D ja joo koitan alkaa tekemään niitä mahollisimman pian (-:

      Poista
  2. Anonyymi24.6.13

    Asuks sä salossa ? :o

    VastaaPoista
  3. Anonyymi24.6.13

    Mistä toi sun rippimekko on ja kengät? c: ja ootan myös matkapostausta tosi paljo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mekko on Miss Selfridgeltä ja kengät tais olla Aleksi13:sta. Ja tosi kiva kuulla että ootat! (-:

      Poista
  4. Ihana rippiasu ja kivoja kuvia, ymmärrän sun postaustauon!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti paljon ja hyvä et ymmärrät (:

      Poista
  5. Tosi kiva toi mekko:-)!

    VastaaPoista
  6. mistä toi starbucks kuppi on? + ihanii kuvii!<3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hanian Starbucksilt (: ja kiitti kovasti!

      Poista
  7. ihana mekko ja ihania kuvia!!:)
    http://linssin-takana.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. sul on muute aika awesome leuka tos vikas kuvas! toi varjo tuo sen parhaat puolet esiin!!:) :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ah kiitos kovasti kiva kuulla että pidät siitä!!! (-:♥♥♥

      Poista
  9. ää ihana ko säkin postasit :)! hui, sullahan menee ihan koko päivä sielä kentällä :O ja niiiin ihana mekko <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ää itelles ihana ku kommentoit! ja joo kyllähän siinä kivasti puol kesää hurahti:D ja kiitti paljo mäki tykkään siitä♥ (-:

      Poista
  10. Anonyymi18.11.13

    Voiko linkata ton mekon tänne, jos se vielä löytyiS? :)

    VastaaPoista


Ninni & Veera 16v, Raahe,
Veeran kamera/Nikon D5100
Veeran objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
Ninnin kamera/Canon eos 600D
Ninnin objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
kuvanmuokkaus/picasa, photoscape, picmonkey
videoiden editointi/windows liven elokuvatyökalu/CyberLink PowerDirector
+Ossi on tanskalaisruotsalainen pihakoira

Rock On