NEVER TRUST SOMEONE WHO SMILES ON MONDAY

hunger games DSCN1420 mää mun lempparijätski
Latasin kuvia mun pokkarilta koneelle ja päätin samal heittää pari kuvaa tännekkin:-) Mun viikonloppu on menny suht rennosti, oon seurannu Suomen lätkäpelejä, käyny lenkillä & reenaillu ja sit vaa hengannu kotona. Yritän täsä tsempata mun reenausta ku kesäkin tulee iha just, mut selkä meinaa taas vähä reistailla. En tajua mikä siinä on ja mul meinaa aina välil usko loppuu ja tekis mieli vaa katkoo kaikki seipäät ja ryhtyä kuviokellujaksi, mut eiköhä tää tästä lähtis taas kulkee ajan kans:-)
Muutenki on pikkune stressi päällä ku on toukokuu ja vikat kokeet, ryhmätyöt ja kirjotukset täsä päällä, ja välil tuntuu et tarttis pari lisätuntii vuorokautee et sais jotenki tehtyy kaiken ja sen lisäks ehtis nukkuu ja levähtää välil. Sit pitäs kans kerätä niitä riparimerkkejä ja kaivaa jostaki se mekko. 

Toivottavasti en masentanu teitä tällä tekstillä ja ylihuomena tulee tv2 klo 16.30 se taisto jakso misä määki olin kissaamasa. Hahah jos vaikka bongaatte mut:-) +Kattokaa oon ulkona, en ookkaa joka kuvasa sisällä sisätilosa, hyvää työtä Veera!!:D

2 kommenttia:

  1. Mulla on ihan samanlainen tunne ! ripari, kokeet,kokeet ja kaikki muu ripariin liiittyvä, mekko, kutsut ihan kaikki :c Aikaa ei vaan tunnu riittävän ja kaikki vaa pitäs suunnitella jo nyt ja mä en vaa jaksais ku haluisin levätä ja unohtaa kaikki kokeet ja kiireet..! Mut se on sit ihana tunne kun kaikki kokeet on ohi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah niimpä!:) ja onneks kohta tosiaa tulee kesä eikä tartte enää stressailla:-)

      Poista


Ninni & Veera 16v, Raahe,
Veeran kamera/Nikon D5100
Veeran objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
Ninnin kamera/Canon eos 600D
Ninnin objektiivit/18-55mm/50mm/Samyang 8mm f/3.5 fisheye
kuvanmuokkaus/picasa, photoscape, picmonkey
videoiden editointi/windows liven elokuvatyökalu/CyberLink PowerDirector
+Ossi on tanskalaisruotsalainen pihakoira

Rock On